ОБҐРУНТУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ПІД ЧАС ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

  • Д. П. Журавель Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0002-6100-895X
  • А. М. Бондар Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0002-4761-9084
  • Г. І. Дашивець Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0003-2612-6077
Ключові слова: транспортний засіб, рульове керування, технічне обслуговування, надійність, експлуатація.

Анотація

В статті розглянуто питання діагностування основних несправностей рульового керування транспортних засобів в процесі експлуатації. Також з’ясовано, що сучасні транспортні засоби є складними технічними системами та характеризуються безліччю параметрів, що визначають технічні та експлуатаційні показники даної системи. По відношенню до транспортного засобу такими елементами системи є агрегати, вузли, механізми та деталі.
Усі елементи рульового керування транспортного засобу мають різні характеристики стійкості до втрати працездатного стану, на які впливають як внутрішні конструктивні фактори, що залежать від призначення та властивостей елемента, так і сукупність зовнішніх факторів, що визначають умови його експлуатації.
Наведена методика визначення люфту рульового керування за допомогою механічного (К-524) та електронного (ІСЛ-401) люфтомірів.

Опубліковано
2023-04-22
Як цитувати
Журавель, Д., Бондар, А., & Дашивець, Г. (2023). ОБҐРУНТУВАННЯ ДІАГНОСТИЧНИХ ПАРАМЕТРІВ РУЛЬОВОГО КЕРУВАННЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ ПІД ЧАС ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ. Науковий вісник Таврійського державного агротехнологічного університету, 13(2). https://doi.org/10.31388/sbtsatu.v13i2.395