УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ МОЛОЧНОЇ ГАЛУЗІ

  • Н. В. Кукіна Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0003-3204-0624
  • Н. О. Шквиря Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0001-9367-7106
Ключові слова: управління, маркетингові комунікації, програма мотивації, цифрові інструменти, роздрібна мережа, медіа-план, молочна галузь

Анотація

У статті досліджено особливості управління маркетинговими комунікаціями переробних підприємств молочної галузі в умовах зростаючої конкуренції та динамічних змін споживчих уподобань. Розглянуто роль партнерських відносин з оптовими та роздрібними мережами у формуванні стійкого попиту та зміцненні позицій підприємств на ринку. Обґрунтовано доцільність розробки та впровадження програм мотивації для партнерів, які поєднують фінансові стимули, маркетингову підтримку та цифрові інструменти управління. Запропонований медіа-план дозволяє поєднати традиційні та цифрові канали комунікації, що сприяє оптимізації витрат, зростанню впізнаваності бренду та забезпеченню сталого розвитку підприємств молочної галузі.

Посилання

Бєднін І. О. Сучасні тенденції в управлінні маркетинговими комунікаціями. Modern Economics. 2024. № 46(2024). С. 12-18. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/current-trends-marketing-communications-management/

Васильченко Л.С. Розвиток інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства: принципи та фактори. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2019. Випуск 6.1-1(56). С. 143-146. URL: https://er.chdtu.edu.ua/bitstream/ChSTU/1188/1/%D0%91%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%2C%202019.pdf

Гринько Т. В., Гвініашвілі Т. З., Кириченко А. С. Стратегічні підходи до управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Ефективна економіка. 2021. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9703

Касян С.Я., Юферова Д.О. Управління Інтернет-маркетинговими комунікаційними стратегіями високотехнологічних підприємств і стартап-проектів. Економічний простір. 2020. № 161. С. 36-42.

Рябов І.Б., Шевкопляс І. М. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві. Ефективна економіка. 2020. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8423

Савицька Н.Л., Пачуха Е.В. Сучасні тенденції управління маркетинговими комунікаціями. Молодий вчений, №11(123), 2023. С. 140–145. URL: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/5950

Фісуненко П.А., Кузьмін В.В. Критичний аналіз системи управління маркетинговими комунікаціями на ринку нерухомості в контексті повномасштабного воєнного вторгнення на територію України. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2024. № 13. URL: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2024-13-03-01

Chaniago E., Ariyani N. Marketing Management’s View of Integrated Marketing Communications. Journal of Social Research. 2023. Vol. 02 No 2. P. 589-594. URL: https://ijsr.internationaljournallabs.com/index.php/ijsr/article/view/668

A. Hochuli, J. Hochuli, D. Schmid. Competitiveness of diversification strategies in agricultural dairy farms: Empirical findings for rural regions in Switzerland. Journal of Rural Studies. 2021. Vol. 82. P. 98-106. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2021.01.021

Roche S., Renaud D., Genore R., Bauman C., Croyle S., Barkema H., Dubuc J. , Keefe G., Kelton D.. Communication preferences and social media engagement among Canadian dairy producers. Journal of Dairy Science. 2020. Vol. 103, No 12. P. 12128-12139. DOI: https://doi.org/10.3168/jds.2020-19039

Biednin I. O. Suchasni tendentsii v upravlinni marketynhovymy komunikatsiiamy. Modern Economics. 2024. No. 46(2024). pp. 12-18. Available at: https://modecon.mnau.edu.ua/current-trends-marketing-communications-management/

Vasylchenko L.S. Rozvytok intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstva: pryntsypy ta faktory. Naukovo-vyrobnychyi zhurnal «Biznes-navihator». 2019. Is. 6.1-1(56). Pp. 143-146. Available at: https://er.chdtu.edu.ua/bitstream/ChSTU/1188/1/%D0%91%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%B5%D1%81-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%96%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%2C%202019.pdf

Hrynko T. V., Hviniashvili T. Z., Kyrychenko A. S. Stratehichni pidkhody do upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na pidpryiemstvi. Efektyvna ekonomika. 2021. No. 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9703

Kasian S.Ya., Yuferova D.O. Upravlinnia Internet-marketynhovymy komunikatsiinymy stratehiiamy vysokotekhnolohichnykh pidpryiemstv i startap-proektiv. Ekonomichnyi prostir. 2020. No. 161. Pp. 36-42.

Riabov I.B., Shevkoplias I. M. Osoblyvosti ta suchasni tendentsii zastosuvannia systemy digital-marketynhu na pidpryiemstvi. Efektyvna ekonomika. 2020. No. 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8423

Savytska N.L., Pachukha E.V. Suchasni tendentsii upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy. Molodyi vchenyi, No. 11(123), 2023. Pp. 140–145. Available at: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/5950

Fisunenko P.A., Kuzmin V.V. Krytychnyi analiz systemy upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy na rynku nerukhomosti v konteksti povnomasshtabnoho voiennoho vtorhnennia na terytoriiu Ukrainy. Problemy suchasnykh transformatsii. Seriia: ekonomika ta upravlinnia. 2024. No. 13. Available at: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2024-13-03-01

Chaniago E., Ariyani N.. Marketing Management’s View of Integrated Marketing Communications. Journal of Social Research. 2023. Vol. 02 No 2. P. 589-594. Available at: https://ijsr.internationaljournallabs.com/index.php/ijsr/article/view/668

Hochuli A., Hochuli J., Schmid D. Competitiveness of diversification strategies in agricultural dairy farms: Empirical findings for rural regions in Switzerland. Journal of Rural Studies. 2021. Vol. 82. P. 98-106. DOI: https://doi.org/10.1016/j.jrurstud.2021.01.021

S. Roche, D. Renaud, R. Genore, C. Bauman, S. Croyle, H. Barkema, J. Dubuc, G. Keefe, D. Kelton. Communication preferences and social media engagement among Canadian dairy producers. Journal of Dairy Science. 2020. Vol. 103, No 12. P. 12128-12139. DOI: https://doi.org/10.3168/jds.2020-19039

Опубліковано
2025-10-31