ВПЛИВ ФАКТОРІВ МІКРОСЕРЕДОВИЩА НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

  • Г. О. Майборода Таврійський державний агротехнологічний університет
Ключові слова: хлібопекарська галузь, ринок хлібу та хлібобулочних виробів, маркетингове середовище, мікросередовище підприємства, сильні та слабкі сторони, можливості та загрози.

Анотація

Анотація. У статті розглянуто стан та проблеми розвитку хлібопекарської галузі України, наведено основні фактори мікросередовища, які впливають на діяльність підприємств галузі, проаналізовано сильні та слабкі сторони виробників хлібу та хлібобулочних виробів, сформовано альтернативні шляхи стратегічного розвитку хлібопекарських підприємств для забезпечення їх конкурентоспроможності.

Посилання

1. Берницька Д. І. Аналіз зовнішнього мікросередовища підприємств пивоварної промисловості. Інноваційна економіка. 2013. № 2. С. 66-71.
2. Завертаний Д. В. Сучасний стан та перспективи розвитку хлібопекарської галузі України. Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. 2015. Том 14. Вип. 2 (30). С. 194-201.
3. Зінченко О. А., Малишко Ю. Д. Розвиток методик аналізу мікросередовища підприємств. Вісник Дніпропетровського університету. Дніпропетровськ. 2016. № 7. С. 280-286.
4. Коваленко Л. А. Тенденції у виробництві хлібобулочної промисловості України та Одеського регіону. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Одеса. 2014. №5-6. С. 51-54.
5. Котлер Ф., АрмстронгГ., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: пер. с англ. Москва: Вильямс», 2007. 944 с.
6. Ліщинська В. В. Стратегічний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища хлібопекарських підприємств. Бізнес Ін-форм. Харків. 2018. №4. С. 405-410.
7. Полторак В. А. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навч.посіб. / В.А. Поторак. – К. : Центр навчальної літератури, 2008. – 387с.
8. Рибачук-Ярова Т. В. Дослідження впливу мікросередовища підприємства для обґрунтування структури товарного портфелю. Вісник Національного університету харчових технологій. Київ. 2014. С.
9. Смутко А. М. Фактори впливу на ефективність функціонування підприємств хлібопекарської галузі. Передові техноло-гії науки і освіти: матеріали ХIVміжнарод. конф. Херсон. 2018. С. 1-2.
10. Ставицький О. В. Використання оцінки зовнішнього середовища в стратегічному управлінні підприємствами хлібопе-карської галузі. Економічна наука. 2015. № 2. С. 31-34.
11. Старостіна А. О. Маркетингові дослідження національних та міжнародних ринків : [Підручник] / А. О. Старостіна. – К.: ТОВ "Лазарит-Поліграф", 2012. – 460 с.
12. Офіційний сайт Державноїслужби статистики України. - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov/ua. – Назва з екрану.
13. Публічне акціонерне товариство «Запорізькій хлібзавод №5" - [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://smida.gov.ua/db/emitent/find
14. Ринок хлібобулочних виробів в Україні стрімко змінюється [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://landlord.ua/news/rinok-hlibobulochnih-virobiv-v-ukrayini-strimko-zminyuyetsya/
15. Топ-10 найприбутковіших виробників хліба [Електронний ресурс]. - Режим доступу: https://agronews.ua/node/72034
Опубліковано
2018-12-17