МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ ПЛОДОВО-ЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ

  • Т. В. Куліш Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Ключові слова: маркетингові дослідження, ринок плодово-ягідної продукції,поведінка споживача опитування, респонденти, анкета.

Анотація

Анотація. Необхідність дослідження поведінки споживача на ринку плодово-ягідної продукції викликана мінливими умовами ринкової кон’юнктури. Мета дослідження полягає у вивченні базових аспектів споживання свіжої плодово-ягідної продукції, визначити уподобання до асортименту та місць купівлі. Результати опитування дозволяють сформувати модель поведінки споживача на ринку плодово-ягідної продукції та визначити рекомендації товаровиробникам щодо зміцнення ефективних маркетингових інструментів реалізації продукції, що сприятиме та зростанню прибутковості підприємств.

Посилання

1. Демко В.С. Маркетингове дослідження ринку плодів та ягід України [Текст] / В.С. Демко, Т. В. Куліш., В. Б. Мітков.. // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки). – 2017. – № 1-2 (33-34). - С. 253–259.
2. Легеза Д.Г. Проблеми формування оптової торгівлі плодоовочевої продукції [Текст] / Д.Г. Легеза // Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф. Економічні науки. – 2015. - Т. 3- С. 17-20.
3. Матвійчук Н.П. Аналіз ринку плодово-ягідної продукції України [Текст] / Н.П. Матвійчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – 2017. - Випуск 12, частина 2. – с. 18-23.
4. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник [Текст] / А.О Старостіна. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с.
5. Малхотра, Нэреш К. Маркетинговые исследования: практ. руководство: пер. с англ. / Нэреш К. Малхотра. – 4-е изд.: – М. : ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 1200 с.
6. Усі світові ягідні тенденції. Пропозиція - Головний журнал з питань агробізнесу URL: :https://propozitsiya.com/ua/usisvitovi-yagidni-tendenciyi
7. Darya Legeza, Thomas Brunner, Yukilay Kerimova, Tatyana Kulish, Anastasia Konovalenko A model of consumer buying behavior in relation to eco-intelligent products in catering / Darya Legeza// Innovative marketing (Business Perspectives). -2019. - T.15R.1 p. 54-65.
8. Albaum, G. and Smith, S.M. (2012), Why People Agree to Participate in Surveys. In L. Gideon (ed.),The Handbook of Survey Methodology in Social Sciences. New York: Springer Verlag
9. Kramer M.R., Porter M.E. (2006, December), Strategy & Society: The link between Competitive Advantages and Corporate Social Responsibility, Harvard Business Review, 84(12).
10. Macht, J. (1999), The new market research, Inc, 20(10), pp. 86–94.
11. Mc Daniel, C. and Gates, R. (2002), Marketing Research: The impact of the Internet (5th edn), Cincinnati, OH: South-Western.
12. Баланси споживання продукції / Сайт Державної служби статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ukrstat.org/uk
Опубліковано
2019-09-11