ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ МЕХАНІЗМУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЙОГО ІНСТРУМЕНТАРІЙ В СИСТЕМІ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ АГРОБІЗНЕСУ

  • Н. В. Трусова Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • І. Д. Якушик ПАТ «Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна академія управління персоналом»
Ключові слова: механізм маркетингової діяльності, інновації, аграрний маркетинг, суб’єкти агробізнесу, сільське господарство.

Анотація

Анотація. У статті розглянуто функціональність механізму маркетингової діяльності та його інструментарій, який забезпечує інноваційний розвиток суб’єктів агробізнесу, через специфічність модифікації засобів виробництва. Розкрито сутність інновацій як процесу. Доведено, що підвищення ефективності впровадження інновацій в господарський процес забезпечує функціональність механізму маркетингової діяльності суб’єктів, створює умови стабілізації конкурентоспроможності та додаткові індикатори позитивного економічного
ефекту від задоволення споживчих потреб на ринку нововведень. Запропоновано методичний підхід до оцінки результативності механізму маркетингової діяльності.

Посилання

1. Азгальдов Г.Г., Райхман Э.П. О квалиметрии. - М.: Издательство стандартов, 1973. – 172 с. [Електронний ресурс]. URL: http://www.labrate.ru/azgaldov/azgaldov_raikhman_about_qualimetry-1973.pdf
2. Державна служба статистики України. URL: https://ukrstat.org/en/operativ/menu/menu_e/cg.htm.
3. Маісєєнко І., Марченко О. Фінансово-економічний менеджмент підприємства / І. Маісєєнко, О. Марченко. – Львів: ВД «Інжек», 2011. – 268 с.
4. Маркетингові аспекти управління інноваційним розвитком: монографія / за ред.. проф.. С.М. Ілляшенко. – Суми: Друкарський дім «Папірус». – 2014. – 480 с.
5. Матеріально-технічне забезпечення сільського господарства України: посібник / Ю.О. Лупенко, О.В. Захарчук, О.В. Вишневський та ін..; за ред.. Ю.О. Лупенко та О.В. Захарчука. – Київ: ННЦ ІАЕ. – 2015. – 144 с.
6. Педченко Н.С. Кваліметрія при оцінюванні фінансового потенціалу підприємства / Н.С. Педченко // Вісник Львівської комерційної академії. Серія «Економічна». – 2014. – Вип. 45. – С. 46-49. [Електронний ресурс]. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlca_ekon_2014_45_11
7. Цимбалюк Ю.А., Харенко А.О. Комплекс маркетингу сільськогосподарських підприємств Ю.А. Ципбалюк, А.О. Харенко // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. – 2016. – Вип. 89. Ч. 2. – С. 146-157.
Опубліковано
2019-09-11