ІНТЕРЕСИ СУБ’ЄКТІВ РИНКУ ПЛОДОВО - ЯГІДНОЇ ПРОДУКЦІЇ ПІВДНЯ УКРАЇНИ

  • І. В. Колокольчикова Полтавська державна аграрна академія
Ключові слова: суб’єкти ринку, підприємство, ринок, попит, пропозиція, кон’юнктура ринку, споживач

Анотація

Анотація. Розглянуто інтереси суб’єктів ринку плодово – ягідної продукції як основних регуляторів функціонування ринку продукції, формування ринкового попиту та пропозиції, економічної ефективності підприємств, рівня споживання і ступеня задоволення продукцією потенційних клієнтів. Надана кількісна оцінка діяльності юридичних та фізичних осіб за видами економічної діяльності та організаційно – правовими формами господарювання. Проведено аналіз сучасного стану суб’єктів підприємництва областей Півдня України. Окреслено коло проблем підприємств, з якими стикаються останні на ринку плодово – ягідної продукції. Визначена роль споживачів у формуванні ринкового попиту. Результатом дослідження інтересів
суб’єктів ринку плодово – ягідної продукції є встановлення ролі виробників, переробників, посередників та інших суб’єктів у формування ринкової пропозиції та споживачів - у визначенні ринкового попиту.

Посилання

1. Макаренко П.М., Сень О.В. Теоретичні аспекти сутності ринку та його видів. URL: https://www.pdaa.edu.ua. (дата звернення: 24.08.2019).
2. Лисюк В.М. Інфраструктурні чинники розвитку ринків сільськогосподарської продукції. Прометей. 2008. №3(27). С. 86-91.
3. Україна у цифрах у 2017 році: статистичний збірник / Державний комітет статистики України. Київ. 2018. 101с.
4. Україна –2018: статистичний збірник / Державний комітет статистики України. Київ. 2019. 23с
5. Кількість діючих сільськогосподарських кооперативів. Агро новини. URL: https://agroportal.ua/ua. (дата звернення: 24.08.2019).
6. Кількість підприємств у 2018р. / Державний комітет статистики України. URL:http://ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 24.08.2019).
7. Експрес-випуск «Особисті селянські господарства України». / Державний комітет статистики України. URL: http://ukrstat.gov.ua. (дата звернення: 24.08.2019).
8. Бізнес-каталог України «Бізнес-Гід». URL: https://business-guide.com.ua (дата звернення: 24.11.2019).
9. Лукомський Ю.О. Тенденції і напрями розвитку ринку соків в Україні. Молодий вчений. 2016. № 7 (34). URL: http://www.molodyvcheny.in.ua. (дата звернення: 24.08.2019).
10. Гапій І.Б. Купівельна спроможність населення як чинник впливу на безпеку сфери роздрібної торгівлі. Науковий вісник. 2010. №2. URL: http://www2.lvduvs.edu.ua. (дата звернення: 26.08.2019).
11. Мельник Л.Ю., Макаренко П.М. Сутність аграрних домогосподарств та їх основні економічні характеристики. Економіка АПК. 2007. № 3. С. 3-10.
12. Музиченко А.С., Булавка Л.В., Особисті селянські господарства в системі суб’єктів аграрного ринку. URL: https://www.pdaa.edu.ua. (дата звернення: 26.08.2019).
13. Harris, C. D. (1954). The market as a factor in the localization of production. Annals of the Association of American Geographers, 44.4.
14. Ray, D. (1965). Market Potential and Economic Shadow: A Quantitative Analysis of Industrial Location in Southern Ontario. Chicago: University of Chicago, 164 p.
15. Berry, B. J., & Parr, J. D. (1988). Market Centers and Retail Location: Theory and Applications. Englewood, New Jercey, 1988.
Опубліковано
2019-09-11