БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ВИРОБНИКІВ ПРОДУКЦІЇ ДИТЯЧОГО ХАРЧУВАННЯ

  • А. С. Коноваленко Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Ключові слова: маркетинг, бренд, брендинг, дитяче харчування, тенденції, ринок, сегмент, бренд- менеджмент, поведінка споживача, модель «пілот-автопілот», маркетингові ефекти.

Анотація

Анотація. У статті розглянуто ключові тенденції практики бренд-менджементу виробників продуктів харчування для дітей шкільного віку. Розглянуто позицію виробників продуктів харчування у рейтингах найдорожчих брендів в України. Зазначено вплив та значення емоційної складової бренду на поведінку споживача. Зазначено специфічні особливості реалізації у дітей моделі «пілот-автопілот» та необхідність врахування у практиці бренд-менеджменту ключових маркетингових ефектів, а саме «ефекту обрамлення» та «ефекту негайного отримання»

Посилання

1. Лебедєв-Любимов А. Психология рекламы / А. Лебедєв-Любимов. – СПб. : Питер, 2005. – 368 с
2. Топ-100 найдорожчих брендів України [Електронний ресурс] // Режим доступу:
https://magazine.nv.ua/ukr/journal/3304-journal-no-43/top-100-najdorozhchikh-brendiv-ukrajini.html
3. Г. Я. Студінська Теоретико-методологічні підходи до моделювання бренда // Формирование рыночных отношений в Украине. 2014. №12 (163). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/teoretiko-metodologichni-pidhodi-do-modelyuvannyabrenda
4. Закон України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року № 2402-III [Електронний ресурс] // Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2402-14
5. Євсейцева О.С. Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача / О.С. Євсейцвеа, Д.С.Потєха // Інвестиції: практика і досвід. - №10. – 2016. – С. 30-34.
6. Прокопенко О.В., Троян М.Ю. Поведінка споживачів: навч. пос. — К.: Центр учбової літератури, 2008. — 176 с
7. Wijaya, Bambang Sukma. The Development of Hierarchy of Effects Model in Advertising. International research journal of business studies, [S.l.], v. 5, n. 1, aug. 2015. ISSN 2338-4565. Available at:
http://www.irjbs.com/index.php/jurnalirjbs/article/view/98
8. Бакаленко, О. (1). Емоційна складова в механізмі прийняття рішень, пов’язаних з ризиком. Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Теорія культури і філософія науки», (1092). Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/thcphs/article/view/2217
9. Яхновец, М. В. Редизайн и ребрендинг в ритейле как современное направление / М. В. Яхновец, А. П. Бобович // Молодежь в науке и предпринимательстве [Электронный ресурс] : сборник научных статей VIII международного форума молодых ученых, посвященного 55-летию университета, Гомель – Ранчо, 15–17 мая 2019 г. : научное электронное текстовое издание / Белкоопсоюз, Белорусский торгово-экономический университет потребительской кооперации ; под науч. ред. Н. В. Кузнецова ; редкол.: С. Н. Лебедева [и др.]. – Гомель, 2019. – С. 534–536. –Библиография: 2 назв.
10. Мірясов Ю. О. Ефект маркетингу та його вплив на вподобання споживача в моделі оптимального вибору //Problems of Economy. – 2019. – Т. 39. – №. 1.
11. Лykaшoв A.В. Пoвeдeнчeckиe kopпopaтивныe финaнcы и дивидeнднaя пoлитиka фиpmы // Упpaвлeниe kopпopaтивныmи финaнcamи №2, 2004. Режим доступу: https://popecon.ru/456-effekt-obramlenija-v-prinjatii-reshenii.html
Опубліковано
2019-09-11