МАРКЕТИНГ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ МАШИНОБУДУВАННЯ

  • В. В. Нехай Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • С. О. Волкова Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Ключові слова: конкурентоспроможність, маркетинг, машинобудування, ринкові відносини, трейдер, управління.

Анотація

Стаття торкається питань впровадження та організації маркетингу підприємствами машинобудування. Метою статті є узагальнення наукових доробок та досвіду впровадження та організації маркетингу на машинобудівних підприємствах для розв’язання пріоритетних завдань удосконалення управління підприємствами та розвитку економіки України.
Набуло подальшого розвитку обгрунтування доцільності використання інноваційного підходу до розв'язання проблем запровадження маркетингу.

Опубліковано
2023-06-20