МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ДУМОК І ВРАЖЕНЬ КЛІЄНТІВ ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ В МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ
Анотація
В статті описано авторську методику маркетингового дослідження думок і вражень клієнтів, результати якого сприяють впровадженню інноваційного підходу в маркетинг ринку житлової нерухомості Сформовано загальну логіка запропонованого інноваційного дослідницького процесу потреб та намірів споживачів регіонального ринку нерухомості Чернівецької області. Розроблено багатофакторну анкету, яка включає сім блоків запитань, які стосувалися потреб та переваг потенційних і фактичних покупців житлової нерухомості. Обґрунтовано, що для підвищення рівня персоналізації ринкової пропозиції ринку житлової нерухомості необхідно проводити професійні маркетингові дослідження потреб і намірів споживачів. Запропонована методика маркетингового дослідження споживачів регіонального ринку житлової нерухомості базується на опитуванні респондентів та фокусує увагу на питаннях визначення поточного рівня житлового забезпечення населення та рівня задоволеністю якістю житла; причин та мотивів придбання житла; перспектив розвитку сегменту довгострокової оренди в регіоні; параметрів та критеріїв вибору житла; рівня задоволеності якістю середовища проживання та міграційних намірів населення. Відзначено, що проведення маркетингового дослідження дає інформаційний матеріал та підстави для розробки регіональних стандартів житла, дозволяє трансформувати ринок житлової нерухомості з місця купівлі-продажу нерухомості в діалоговий майданчик продуцента і споживача.