АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ

  • В. А. Нікульча Чернівецький національний університет
  • Є. І. Венгер Чернівецький національний університет
Ключові слова: торгівля, якість торговельного обслуговування, споживач, лояльність, автоматизація торговельних процесів, CRM.

Анотація

Стаття присвячена розгляду доцільності автоматизації торговельних процесів. Встановлено, що автоматизація забезпечує високу якість обслуговування споживачів, що у межах реалізації концепції маркетингу взаємовідносин, через підвищення рівня задоволеності процесом купівлі сприяє формуванню лояльності. Досліджено сутність процесу, виокремлено ключові фактори, що впливають на доцільність автоматизації та вибір відповідного програмного забезпечення. На основі аналізу наявних функціональних можливостей програмних рішень визначено переваги для учасників торговельного процесу.

Опубліковано
2023-06-20