СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ КРУПНОФОРМАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА

  • Б. Г. Цурська Хмельницький кооперативний торговельно економічний інститут
Ключові слова: стратегія, маркетингова стратегія, комунікація, комунікаційна політика, маркетингова стратегія комунікацій, крупноформатне підприємство.

Анотація

Анотація. Актуальність написання роботи зумовлена жорсткою конкуренцією між підприємствами ведення офлайн та онлайн торгівлі. На території крупноформатних підприємств провадять свою діяльність різні підприємства, постає потреба в об’єднанні їх комунікацій зі споживачами.. Окрема увага зосереджена на аналізі поняття «маркетингова стратегія» в розумінні вітчизняних та зарубіжних науковців, на основі якого визначено основні напрями спрямованості маркетингової стратегії крупноформатного підприємства.

Посилання

1. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Стратегічний маркетинг . підручник. Київ : Лібра, 2010. С. 720
2. Гаркавенко С.С. Маркетинг : підручник. 7-ме вид., Київ : Лібра, 2010. С. 720
3. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. 12-те вид. Москва: Вільямс, 2009. С. 1072
4. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми :Монографія – Київ.: КНЕУ 2002. С. 245
5. 10. Кузик О.В Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2014_34_25 2014р (дата звернення 22.05.2019)
6. Лук’янець Т.І. Рекламний менеджмент: Навч.-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни Київ. КНЕУ, 2002. С. 200
7. Панкрухін А. П. Маркетинг : учебник– Москва. ИКФ Омега-Л, 2006. С. 656
8. Решетникова И.Л. Стратегия маркетинга: особености формирования на отечественных предприятиях : монография. Луганск : Издательство ВУГУ, 1998. С. 270
9. Уткин Э.А. Справочник по маркетингу – Москва. Эскимос, 1998. С. 462
10. Хасси Д. Стратегия и планирование. Путеводитель менеджера. СПб : Питер, 2001. С. 378
11. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. Киев.: Изд-во КНЕУ, 1998. С. 624
12. Г.І. Павленко «Комунікаційна політика як елемент системи маркетингу підприємства у процесах сучасного комунікаційного суспільства». Режим доступу: http://acadrev.duan.edu.ua/images/PDF/2013/1/16.pdf (дата звернення 25.06.2019)
13. Основи теорії комунікації / под. ред. Проф. М.А. Василика. – М.: Гардарікі, 2005. С. 615
14. Коханов Е.Ф. Теоретические и методологические основы PR деятельности (социологический аспект): монография / М.: «РИП- холдинг», 2004. С. 202 15. С.М. Ілляшенко. Маркетинг. Менеджмент. Інновації.: монографія. Суми : ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2010. – 621 с.
16. С.В. Ковальчук. Маркетинг. Навчальний посібник Львів : Новий світ – 2000, 2011. С. 679
Опубліковано
2019-02-10