СВІТОВА ПРАКТИКА ОЦІНЮВАННЯ МУЛЬТИПЛІКАТИВНОГО ЕФЕКТУ ВІД ІНВЕСТИЦІЙ В ІНДУСТРІЇ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

  • Н. В. Трусова Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • В. С. Демко Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Ключові слова: мультиплікативний ефект, інвестиційні витрати, фінансові ресурси, світовий ВВП, туристичні послуги, туристична індустрія.

Анотація

Анотація. В статті досліджено методологічні підходи оцінки мультиплікативного ефекту інвестиційних витрат туристичної індустрії, внесок мультиплікативного ефекту інвестиційних витрат туристичних послуг у ВВП країн світу. Проаналізовано субсидійований розподіл фінансових ресурсів на інвестиційні витрати й обслуговування туризму в структурі світового ВВП. Обґрунтовано необхідність створення державно-приватного партнерства світової індустрії туристичних послуг. Вдосконалено методичний підхід до оцінювання мультиплікативного ефекту від інвестицій в індустрії туристичних послуг.

Посилання

1. Фрейтаг, А., В'єтзе, С. (2006). Міжнародний туризм, розвиток та біорізноманіття: перші дані. Німеччина: Фрідріх-Шиллер-Університет Єна, 1-18. Отримано з:https:
//www.academia.edu/15081692/International_Tourism_development_and_Biodiversity_First_Evidence
2. Мірбабаєв, Б. (2005). Роль туризму в міжнародному розвитку. Зміцнення та зміцнення місцевих функцій ОДА-випускницької школи з політичних досліджень, 3 (7), 1-9.Поступило з: https://ru.scribd.com/document/194699596/Role-of-Tourism.
3. Арезки, Р., Шериф, Р., Піотровський, Ж. (2009). Спеціалізація туризму та економічний розвиток: дані зі списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, Міжнародного валютного фонду. Отримано з: http: //www.imf.org/external/pubs/ft/wp/2009/wp09176.pdf.
4. Бенавідес, Д.Д. (2001). Життєздатність та стійкість країн, що розвиваються в міжнародному туризмі. Симпозіум з питань туристичних послуг: Всесвітня організація торгівлі, 22-23 лютого, Женева, Швейцарія, 1-21.
5. Еклс, Г. (1995). Маркетинг, сталий розвиток та міжнародний туризм. Міжнародний журнал сучасного управління гостинністю, 7 (7), 20-26. http: //dx.doi.ore/10.1108/09596119510101895.
6. Ціоцоу, Р., Раттен, В. (2010). Майбутні напрямки досліджень у маркетингу туризму. Маркетингова розвідка та планування, 28 (4), 533-544. http: //dx.doi.ore/10.1108/02634501011053702
7. Мільне, С., Ательевич, І. (2001). Туризм, економічний розвиток та глобально-локальний зв'язок: теорія, що охоплює складність. Географії туризму, 3 (4), 369-396. https://doi.org/10.1080/146166800110070478
8. Рейзінгер, Ю. (2009). Міжнародний туризм: культури та поведінка. Берлінгтон: Баттерворт-Хайнман
9. Грант, Чт. (2015). Результати досліджень цифрової трансформації. Презентація на Європейському туристичному форумі. Братислава: ICON та ZN Consulting.
10. Бартлетт, Дж. (2011). Діагностичний інструмент сектору туризму IFC PEP-Тихоокеанський регіон, який підтримує відповідальний розвиток туризму. Отриманий з: https: //www.usaid.gov/sites/default/files/documents/2151/InvestmentWorkbook_4%5B2%5D.pdf.
11. Де Лонг Кемп, М. (2010). Концепція субсидійованого кредитного інструменту для зменшення впливу туристичних операторів на підсумки біорізноманіття. Вашингтон: Фінанси збереження WWF.
12. Хокінс, Д. та Ламоре, К. (2008). Програми моніторингу ефективності та показники ефективності сталого туризму. Вашингтон, округ Колумбія: Університет Джорджа Вашингтона. Отримано з: https: //business.gwu.edu/sites/g/files/zaxdzs1611/f/downloads/Project-Development-for-Sustainable-Tourism.pdf.
13. Вуйович, С., Арсіч, Л. (2018). Фінансування туризму, основні джерела фінансування пропозиції проживання, 7 (2), 223-243.
14. Іванова, Л. (2009). Кон'юнктура міжнародного ринку туристичних послуг: нові реалії. Вісник Хмельницького національного університету, 5 (3), 202-205
15. Музиченко, А. (2013). Публічно-приватне партнерство як інститут взаємодії влади та бізнесу. Економічний простір, 75, 100-108.
16. Інформаційна панель туризму UNWTO - Дані про основні показники ефективності в'їзного та виїзного туризму на глобальному, регіональному та національному рівнях. Інформаційна панель UNWTO. Отримано з: https: //www.unwto.org/unwto-tourism-dashboard
17. Кейнс, Дж. (2011). Загальна теорія зайнятості, відсотків та грошей. Москва: Геліос АРВ, «Класика економічної науки».
18. Макінтош, Р. В., Гольдн, Ч.Р. (1990). Принципи туризму, практики, філософії. Нью-Йорк: Дж. Вілі.
19. Супутниковий рахунок в туризмі: Рекомендована методологічна база (2008). Відділ статистики ООН. Отримано з: https://unstats.un.org/unsd/statcom/doc08/BG-TSA.pdf.
20. Champ, B., Freeman, S., Haslag, J. (2016). Моделювання валютної економіки. Нью-Йорк: Cambridge University Press. Отримано з: https: //www.cambridge.org/9781316508671.
21. Аналіз країн The WorldTravel & TourismCouncil (WTTC). (2018). Отримано з: https: //www.wttc.org/economic-impact/country-analysis/.
22. Frangialli, F., Giovannini, E., Carre, H., Cheung, P. (2016). Супутник супутникового обліку в туризмі: Рекомендовані методичні рамки (TSA: RMF 2008). Статистика туризму: спільно представлені Відділом статистики ООН (UNSD), Статистичним управлінням Європейських Співтовариств (EUROSTAT), Організацією економічного співробітництва та розвитку (OECD) та Всесвітньою організацією туризму (UNWTO). Отримано з: https://unstats.un.org/unsd/statcom/doc08/BG-TSA.pdf.
23. Філіпс, Дж., Фолкнер, Дж., Гільбрунер, Р., Хокінс, Дональд Е. (2011). Інвестиції в туризм та фінансування, що забезпечують стабільне фінансування та соціальний вплив. Сталий туризм: міжнародна співпраця для розвитку онлайн-набору інструментів та серії ресурсів. Вашингтон: Міжнародний інститут досліджень туризму Університет Джорджа Вашингтона. Отримано з: https://www.usaid.gov/sites/default/files/documents/2151/InvestmentWorkbook_4%5B2%5D.pdf.
24. Премович, Й., Болєвич, А., Вуйович, С., Арсіч, Л., Мілієвич, З. (2013). Глобальні екологічні проблеми та стійкість туристичного розвитку, Екологіка, 70, 305-310.
25. Манцо, Глорія Г. (2019). Оксфордська економіка для Всесвітньої ради з подорожей і туризму. Економічний вплив 2019 Світ. Отримано з: https://www.wttc.org/-/media/files/reports/economic-impact-research/regions-2019/world2019.pdf.
26. Грищенко, С. (2011). Підготовка та реалізація проектів державно-приватного партнерства. Проект місцевих інвестицій та національної конкурентоспроможності USAID. Київ: ФОП “О.М. Москаленко ”.
27. Міжнародний туризм, витрати (% від загального обсягу імпорту). Отримано з: https://data.worldbank.org/indicator/ST.INT.XPND.MP.ZS?view=chart.
28. Міжнародний туризм, витрати на товари пасажирського транспорту (поточні долари США). Отримано з: https://data.worldbank.org/indicator/ST.INT.TRNX.CD.
29. Міжнародний туризм, витрати на предмети подорожі (поточні долари США). Отримано з: https: //data.worldbank.org/indicator/ST.INT.TVLX.CD.
30. Міжнародний туризм, надходження (% від загального обсягу експорту). Отримано з: https: //data.worldbank.org/indicator/ST.INT.RCPT.XP.ZS
31. Міжнародний туризм, квитанції на товари пасажирського транспорту (поточні долари США). Отримано з: https://data.worldbank.org/indicator/ST.INT.TRNR.CD.
32. Міжнародний туризм, квитанції на предмети подорожі (поточні долари США). Отримано з: https://data.worldbank.org/indicator/ST.INT.TVLR.CD.
Опубліковано
2020-01-14