РОЛЬ МЕНЕДЖЕРА В ЕФЕКТИВНОМУ УПРАВЛІННІ ГОТЕЛЬНИМ БІЗНЕСОМ
Ключові слова:
туризм, менеджмент, менеджер, готельний бізнес, готельне господарство.
Анотація
Анотація. Стаття присвячена з’ясуванню ролі менеджера в сучасних умовах функціонування підприємства. Визначені основні якості, необхідні для проведення ефективної професійної діяльності менеджера в системі управління готельним бізнесом. Проаналізовано стан розвитку готельного бізнесу в Україні. Доведено, що менеджера можна назвати незамінним робітником, який визначає цілі і задачі готельного бізнесу, координує його діяльність, керує співробітниками, аналізує ефективність бізнесу.
Посилання
1. Бунтова Н. В. Інноваційний шлях розвитку підприємств готельної індустрії України./ Н.В.Бунтова// Науковий вісник «Демократичне врядування».- 2013.- Вип. 12. - Режим доступу: http://archive.li/NgjdT.
2.Давидова О.А. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства України / О.А. Давидова // Вісник Хме-льницького національного університету, № 2, Т. 2, 2017. – С. 257-260.
3.Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua.
4. Про туризм: Закон України вiд 15.09.1995 № 324/95-ВР [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://kodeksy.com.ua/pro_turizm.
5.Іванілов О. С. Особливості управлінської праці на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовах / О. С. Іванілов, Ю. С. Шушпанова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 541-548. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_79.
6.Капліна А.С. Удосконалення управління якістю готельних послуг як складової цільової підсистеми організаційно-економічного механізму управління розвитком підприємств готельного господарства [Електронний ресурс] / Капліна А.С..- Режим доступу: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/11/21.pdf.
7.Колективні засоби розміщування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2014/tur/zr_u.html.
8.Мальська М.П. Готельний бізнес:теорія і практика. Підручник. 2−е вид. перероб. та доп./М.П. Мальська, І.Г. Пандяк. −К.: Центр учбової літератури, 2012.− 472 с.
9.Нечаюк, Л.І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент [Електронний ресурс]: навчальний посібник / Л.І.Нечаюк, Н.О.Телеш. –К.: Центр навчальної літератури, 2003. –348с. –Режим доступу: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk841.htm.
10.Кащук А.М. Основні проблеми готельного бізнесу в Україні / А.М.Кащук [Електронний ресурс] // Збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації»( 14-15 лютого 2019 року) / Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка.. – 2018.-40с. Режим доступу: spf.zu.edu.ua/pdf/info/konferencii/internet_konf_menedzment_2019.pdf
11.Папп В.В. Роль готельного господарства у розвитку туризму в регіоні / В.В. Папп // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». - 2015. - Вип.2(46). - С.207-212.
12.Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Підручник / Х.Й. Роглєв – К.: Кондор, 2009.-408с.
13.Сульповар, Л. Б. Особенности деятельности менеджера на предприятиях гостиничного бизнеса / Л. Б. Сульповар // Сервис plus. - 2009. - № 1. - С. 72-78.
2.Давидова О.А. Сучасний стан та перспективи розвитку готельного господарства України / О.А. Давидова // Вісник Хме-льницького національного університету, № 2, Т. 2, 2017. – С. 257-260.
3.Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua.
4. Про туризм: Закон України вiд 15.09.1995 № 324/95-ВР [Електронний ресурс]: – Режим доступу: http://kodeksy.com.ua/pro_turizm.
5.Іванілов О. С. Особливості управлінської праці на підприємствах готельного бізнесу в сучасних умовах / О. С. Іванілов, Ю. С. Шушпанова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2011. - Вип. 1. - С. 541-548. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2011_1_79.
6.Капліна А.С. Удосконалення управління якістю готельних послуг як складової цільової підсистеми організаційно-економічного механізму управління розвитком підприємств готельного господарства [Електронний ресурс] / Капліна А.С..- Режим доступу: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/11/21.pdf.
7.Колективні засоби розміщування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2014/tur/zr_u.html.
8.Мальська М.П. Готельний бізнес:теорія і практика. Підручник. 2−е вид. перероб. та доп./М.П. Мальська, І.Г. Пандяк. −К.: Центр учбової літератури, 2012.− 472 с.
9.Нечаюк, Л.І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент [Електронний ресурс]: навчальний посібник / Л.І.Нечаюк, Н.О.Телеш. –К.: Центр навчальної літератури, 2003. –348с. –Режим доступу: http://tourlib.net/books_ukr/nechauk841.htm.
10.Кащук А.М. Основні проблеми готельного бізнесу в Україні / А.М.Кащук [Електронний ресурс] // Збірник тез доповідей І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні: досвід, проблеми та інновації»( 14-15 лютого 2019 року) / Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка.. – 2018.-40с. Режим доступу: spf.zu.edu.ua/pdf/info/konferencii/internet_konf_menedzment_2019.pdf
11.Папп В.В. Роль готельного господарства у розвитку туризму в регіоні / В.В. Папп // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». - 2015. - Вип.2(46). - С.207-212.
12.Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Підручник / Х.Й. Роглєв – К.: Кондор, 2009.-408с.
13.Сульповар, Л. Б. Особенности деятельности менеджера на предприятиях гостиничного бизнеса / Л. Б. Сульповар // Сервис plus. - 2009. - № 1. - С. 72-78.
Опубліковано
2020-01-14