СТАЛИЙ РОЗВИТОК РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
Анотація
Анотація. Необхідність дослідження розвитку ринку туристичних послуг викликана стрімким розвитком ринкового попиту як на внутрішньому так і на зовнішньому ринках. Сьогодні туристична сфера з економічної точки зору виступає не тільки джерелом додаткових фінансових надходжень, а і підвищує популярність держави, опосередковано , залучаючи інвестиції у всі галузі та сфери. У процесі дослідження визначено змісту поняття сталого розвитку туризму; виділено основних завдань, які формуються під час розвитку ринку туристичних послуг; проведено аналіз кількості туристів, які користуються послугами операторів ринку; досліджено регіональні особливостей формування ринкового попиту на туристичні послуги за регіонами України; окреслено потенціал та можливості розвитку сільського та зеленого туризму; досліджено позиціювання українського туризму та роботу щодо сприйняття туристичних послуг як бренду країни. Результатами оцінки сталого розвитку ринку туристичних послуг є планування дій, спрямованих на напрацювання власної клієнтської базу споживачів послуг з одного боку, а з іншого позиціювання Україну, як єдиного туристичного бренду для всіх регіонів. Ці заходи призведуть до позитивних зрушень як в економічному так і в соціальному напряму розвитку суспільства. Розвиток туризму є запорукою гарантованого збереження надбання нації, її природних та культурних пам’ятків, національної особистості усього українського народу.
Посилання
2. Статистичний щорічник України за 2018рік: статистичний збірник. Державна служба статистики України. Київ, 2019. 482с. URL: http://ukrstat.org/ua (дата звернення 20.05.2020).
3. Україна у цифрах 2018: статистичний збірник. Державна служба статистики України. Київ, 2019. 45с. URL: http://ukrstat.org/ua (дата звернення 22.05.2020).
4. Гафурова О. Законодавство у сфері сільського туризму: сучасні реалії та перспективи розвитку. Вісник Київського національного університету імені Т. Шевченка. Юридичні науки. 2017. №2(105). С. 16–19.
5. Колесник О.О. Економіка і статистика туристичного ринку: монографія. Житомир. ЖДТУ, 2011. 196 с.
6. Закону України «Про туризм». URL: http://library.nuft.edu.ua/ebook/file/Zakony.pdf (дата звернення 20.05.2020).
7. Мальська М., Зінько Ю., Горішевський П. Позиціювання національного бренду сільського зеленого туризму на ринку послуг. Вісник Київського національного університету культури і мистецтва. Серія: Туризм. 2020. №3 (1). С. 8 – 33.
8. Офіційний сайт Всесвітньої туристичної організації. URL: www.unwto.org. (дата звернення 20.05.2020).
9. Світовий досвід розвитку сільського зеленого туризм. URL: http://archive.nbuv.gov.ua. (дата звернення 20.05.2020).
10. Європейський досвід організації сільського зеленого туризму. URL: http:// tourlib.net. (дата звернення 20.05.2020).
11. Сільський зелений туризм – пріоритет розвитку туристичної галузі України. URL: http:// tourlib.net. (дата звернення 20.05.2020).
12. Oфіційний сайт Спілки сприяння розвитку сільського зеленого туризму в Україні. URL: www.greentour.com.ua. (дата звернення 20.05.2020).
13. Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу: монографія. К. Київ. нац. торг.-екон. ун-т. 2009. 462 с.