РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ТА ПОЛЯРИЗАЦІЯ ТУРИСТИЧНОЇ СИСТЕМИ

  • Н. В. Трусова Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • В. Г. Грановська ДВНЗ Херсонський державний аграрний університет
  • В. М. Крикунова ДВНЗ Херсонський державний аграрний університет
Ключові слова: доходи від туризму, витрати від туризму, туристичний виробник, інноваційний потенціал, індекс безпеки туристичної системи.

Анотація

Анотація. У статті розглядається ринок туристичних послуг, який визначає параметри сукупного значення субіндексів мезо- та місцевого рівнів та поляризацію туристичної системи. Комплексний підхід до оцінки концентрації сукупного значення індексу безпеки туристичної системи, який диференціюється за компонентами потенціалу безпеки та загроз, гарантує розвиток ринку туристичних послуг та модифікує туристичну систему на мезорівні в цілому.

Посилання

1. Аврамчикова Н.Т. Теоретичні основи формування поляризованого простору та дифузії інновацій в регіональній економіці. Вісник Сибірського державного аграрного університету, 2015, 1–2,114–116.
2. Басюк Д. Формування туристичного бренду як фактор регіональної політики. Бюлетень Національної академії державного управління при президентах України, 2010, 1, 139-147.
3. Батлер Р. В. Поняття еволюційного циклу туристичної зони: наслідки для управління ресурсами. Канадський географ, 1980, 24 (1), 5-12.
4. Горбань Г.П. Концепція формування та управління розвитком ринку туристичних послуг в умовах просторової поляризації. Інвестиції: практика та досвід, 2017, 2, 16-21.
5. Гулієва А., Брітченко І., Рзаєва У. (2018). Глобальна безпека та економічна асиметрія: порівняння розвинутих країн та країн, що розвиваються. Журнал з питань безпеки та стабільності, 2018, 7(4), 707-718. Отримано з: http://www.lka.lt/lt/moksline-veikla/leidiniai/journal-of-security-sak9.html.
6. Гур’янова Л.С., Прокопович С.В. Моделі оцінки впливу міжрегіональної взаємодії на процеси зближення територіального розвитку. Бізнес Інформ, 2013, 1, 62–67.
7. Фрідман Дж. Політика регіонального розвитку: тематичне дослідження Венесуели. Тверда обкладинка: Видавець MIT Press Ltd, 1966.
8. Локсматов А.С. Аналіз факторів розвитку туризму в регіоні. Бул-летін Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, 2011, 7(161), 86-98.
9. Манцо Глорія Г. Оксфордська економіка для Всесвітньої ради подорожей і туризму. Економічний вплив 2019 Україна. RUL: https://www.wttc.org/-/media/files/reports/economic-impact-research/regions-2019/world2019.pdf.
10. Статистичне видання туристичної діяльності України. Київ: Державна служба статистики України, 2017. RUL: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2018/zb/05/zb_td_2017.pdf
11. Статистичне видання регіонів України. Київ: Державна служба статистики України, 2018.. Отримано з: http://www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/2018/zb/11/zb_ru1ch2018.pd
Опубліковано
2020-10-23