ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ
Ключові слова:
товар, просування, дропшиппінг, постачальник, покупець, доставка, електронна торгівля.
Анотація
Анотація. У статті досліджено дропшиппінг як перспективний метод інтернет-торгівлі. Визначено переваги цього виду підприємницької діяльності для молоді та студентства.. Проаналізовано схем торгівлі за системою дропшиппінгу, визначено його особливості, переваги та недоліки Розглянуто складові елементи та виявлено ключові проблеми організації торгівлі по схемі дропшиппінг.
Посилання
1. Бойчук І. В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах інтернет-торгівлі //Підприємництво і торгівля. – 2019. – №. 24. – С. 37-43. 2. Капцош В. Я. Стан та особливості розвитку інтернет-торгівлі товарами в міжнародному вимірі //Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2017. – №. 13 (1). – С. 115-119. 3. Кузьо Н. Є., Косар Н. С. Напрями активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення Інтернет-технологій //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – №. 2,№ 2. – С. 30-42.
4. Куклінова, Т. В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 95‒102.
5. Лисак О.І., Андрєєва Л.О. Ефективність торговельної діяльності аграрних підприємств/ Л.О. Андрєєва, О.І. Лисак // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) - Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс». - 2017. - № 1-2 (33-34). - С. 69-80
6. Лисак О.І. Перспективи розвитку електронної комерції в Україні / О.І. Лисак / Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки) - Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс». - 2017. - №3 (35). - С. 46-55.
7. Лисак О.І., Андрєєва Л.О. Перспективи розвитку молодіжного підприємництва в Запорізькому регіоні / О.І. Лисак, Л.О. Андреева //Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 лютого 2020 р.): у 2 ч. Запоріжжя: ЗНУ, 2020. Ч.2. c. 279-282.
8. Лисак О.І. Сучасні тенденції розвитку підприємництва в Україні / О.І. Лисак, Л.О. Андрєєва, Л.О. Болтянська / ADVANCES OF SCIENCE. Proceedings of articles the international scientific conference Czech Republic, KarlovyVary - Ukraine, Kyiv, 28 September 2018. - С. 1357-1366.
9. Попова Ю.В. Сутність і технічні інструменти інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / Ю.В. Попова. –Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_6/u1106pop.pdf.
10. Прожога, І.В. Стратегічний аналіз інтернет-торгівлі в Україні [Текст] / І.В. Прожога, О.О. Сачко // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 141-142.
11. Стрільчук Р. М., Крайчук С. О. Зміна трендів сучасної Інтернет-комерції //Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2018. – Т. 1. – №. 29. – С. 73-76.
12. Тебенко В.М., Андрєєва Л.О., Лисак О.І. Аналітичне дослідження результатів діяльності підприємств сфери торгівлі. International Scientific Conference Economy Digitalization: Processes, Strategies, Technologies: Conference Proceedings, January 24th, 2020. Kielce, Poland: Baltija Publishing. С. 45-48
13. Li G., Zheng H., Liu M. Reselling or drop shipping: Strategic analysis of E-commerce dual-channel structures //Electronic Commerce Research. – 2019. – С. 1-34.
14. Singh G., Kaur H., Singh A. Dropshipping in E-Commerce: A Perspective //Proceedings of the 2018 9th International Conference on E-business, Management and Economics. – 2018. – С. 7-14.
15. Tanner M. Dropshipping: Quickstart Guide to Start a Dropshipping Business, Find Profitable Niches and Make Passive Income Dropshipping on Shopify, Amazon FBA, Ebay. – 2018.
16. Zeng K. et al. Supply chain choice with financial constraints on the internet: Drop shipping vs. traditional channel //Computers & Industrial Engineering. – 2019. – Т. 137. – С. 106093
4. Куклінова, Т. В. Сучасні тенденції та фактори Інтернет-торгівлі в Україні // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред. М. І. Звєрякова та ін. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2018. № 1 (65). С. 95‒102.
5. Лисак О.І., Андрєєва Л.О. Ефективність торговельної діяльності аграрних підприємств/ Л.О. Андрєєва, О.І. Лисак // Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки) - Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс». - 2017. - № 1-2 (33-34). - С. 69-80
6. Лисак О.І. Перспективи розвитку електронної комерції в Україні / О.І. Лисак / Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки) - Мелітополь: Вид-во Мелітопольська типографія «Люкс». - 2017. - №3 (35). - С. 46-55.
7. Лисак О.І., Андрєєва Л.О. Перспективи розвитку молодіжного підприємництва в Запорізькому регіоні / О.І. Лисак, Л.О. Андреева //Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (12-13 лютого 2020 р.): у 2 ч. Запоріжжя: ЗНУ, 2020. Ч.2. c. 279-282.
8. Лисак О.І. Сучасні тенденції розвитку підприємництва в Україні / О.І. Лисак, Л.О. Андрєєва, Л.О. Болтянська / ADVANCES OF SCIENCE. Proceedings of articles the international scientific conference Czech Republic, KarlovyVary - Ukraine, Kyiv, 28 September 2018. - С. 1357-1366.
9. Попова Ю.В. Сутність і технічні інструменти інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] / Ю.В. Попова. –Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uproz/2011_6/u1106pop.pdf.
10. Прожога, І.В. Стратегічний аналіз інтернет-торгівлі в Україні [Текст] / І.В. Прожога, О.О. Сачко // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 19 квітня 2018 р. – Суми: СумДУ, 2018. – С. 141-142.
11. Стрільчук Р. М., Крайчук С. О. Зміна трендів сучасної Інтернет-комерції //Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». – 2018. – Т. 1. – №. 29. – С. 73-76.
12. Тебенко В.М., Андрєєва Л.О., Лисак О.І. Аналітичне дослідження результатів діяльності підприємств сфери торгівлі. International Scientific Conference Economy Digitalization: Processes, Strategies, Technologies: Conference Proceedings, January 24th, 2020. Kielce, Poland: Baltija Publishing. С. 45-48
13. Li G., Zheng H., Liu M. Reselling or drop shipping: Strategic analysis of E-commerce dual-channel structures //Electronic Commerce Research. – 2019. – С. 1-34.
14. Singh G., Kaur H., Singh A. Dropshipping in E-Commerce: A Perspective //Proceedings of the 2018 9th International Conference on E-business, Management and Economics. – 2018. – С. 7-14.
15. Tanner M. Dropshipping: Quickstart Guide to Start a Dropshipping Business, Find Profitable Niches and Make Passive Income Dropshipping on Shopify, Amazon FBA, Ebay. – 2018.
16. Zeng K. et al. Supply chain choice with financial constraints on the internet: Drop shipping vs. traditional channel //Computers & Industrial Engineering. – 2019. – Т. 137. – С. 106093
Опубліковано
2020-10-23