МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДНІКИ СПОЖИВАЧІВ СНЕКІВ

  • Н. О. Шквиря Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0001-9367-7106
  • Т. В. Арестенко Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0003-0757-6494
Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, поведінка споживачів, анкетування, ринок снеків.

Анотація

Анотація. У статті представлено результати проведеного маркетингового дослідження поведінки споживачів на ринку cнеків України. Визначено переваги споживачів при виборі асортиментних позицій снеків. Виявлено фактори, які вливають на вибір споживачів при покупці снеків. Оцінено вплив комунікаційних заходів та упаковки на прийняття рішення про купівлі снеків. Вивчено можливості пропозиції на ринок фруктових та овочевих натуральних чіпсів. На підставі ґрунтовного аналізу отриманих результатів анкетування розроблено модель поведінки споживачів на ринку снеків.

Опубліковано
2023-10-10