МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДНІКИ СПОЖИВАЧІВ СНЕКІВ
Ключові слова:
маркетинг, маркетингові дослідження, поведінка споживачів, анкетування, ринок снеків.
Анотація
У статті представлено результати проведеного маркетингового дослідження поведінки споживачів на ринку cнеків України. Визначено переваги споживачів при виборі асортиментних позицій снеків. Виявлено фактори, які вливають на вибір споживачів при покупці снеків. Оцінено вплив комунікаційних заходів та упаковки на прийняття рішення про купівлі снеків. Вивчено можливості пропозиції на ринок фруктових та овочевих натуральних чіпсів. На підставі ґрунтовного аналізу отриманих результатів анкетування розроблено модель поведінки споживачів на ринку снеків.
Опубліковано
2023-10-10