ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ БІЗНЕС-ПРОЕКТУВАННЯ В ПОВОЄНИЙ ПЕРІОД

  • Л. О. Болтянська Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0002-6314-4429
  • О. І. Лисак Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0002-6744-1471
Ключові слова: бізнес-проектування, бізнес-планування, бізнес-план, ринок туристичних послуг, стратегія туристичної галузі.

Анотація

Анотація. В статі проведено дослідження щодо визначення практичних аспектів бізнес-проектування в повоєнний період. Відображені основні відмінності між поняттями бізнес-планування та бізнес-проектування. Проведено аналіз розвитку туристичної галузі в період до та після Світової пандемії, проаналізовано стан туристичного ринку в областях Південного регіону. Запропоновані практичні аспекти відновлення та стратегії розвитку туристичної галузі в регіоні за допомогою бізнес-проектування: наведено приклад бізнес-плану створення туристичного агентства.

Опубліковано
2023-11-30