СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ RETENTION-МАРКЕТИНГУ: АДАПТАЦІЯ ГЛОБАЛЬНИХ ПРАКТИК ДО УКРАЇНСЬКОГО КОНТЕКСТУ
Анотація
Стаття присвячена дослідженню стратегії retention-маркетингу як ефективного інструменту утримання клієнтів в умовах українського ринку. Аналізуються ключові аспекти адаптації міжнародних практик до локальних реалій, що дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємств. Окрему увагу приділено структурним елементам комунікаційної політики, таким як сегментація клієнтів, персоналізація, програми лояльності та омнікальність. Висвітлюються виклики та перспективи впровадження retention-маркетингу для українських компаній у сучасному бізнес-середовищі.
Посилання
Березовська Л., Кириченко А. Цифровий маркетинг як інструмент підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства під час війни. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 51. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-51-47
Князєва Т., Казанська О. Інструменти емоційного маркетингу щодо сприйняття бренду в умовах цифрового ринку. Бізнес-навігатор. 2024. Вип. 1(74) 2024. DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.74-4 (дата звернення 08.10.2024).
Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Київ : КМ-Букс, 2020. 880 с.
Albérico R. & Casaca J.A. Relationship Marketing and Customer Retention - A Systematic Literature Review. Studies in Business and Economics. 2023. Вип. 18(3). Р. 44–66. DOI: https://doi.org/10.2478/sbe-2023-0044
Kobets D., Terentieva N., Shkvyria N., Lysytsia N., Siemak I. Digitalization and its Impact on the Development of Contemporary Marketing Strategies. Economic Affairs (New Delhi). 2024. Vol. 69(2). P. 1021–1040. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.3.2024.26
Kulish T., Sokil Y., Legeza D., ... Budnikevich I., Diyora B. Digitalization of Consumers’ Behavior Model in the Dairy Market. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies. 2024. Vol. 195. P. 187–205. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-54012-7
Obikhod S., Legeza D., Nestor V., Harvat O., Akhtoian A. Digitization of Business Processes and the Impact on the Interaction of Business Entities. Economic Affairs (New Delhi). 2023. Vol. 68(1). P. 115–121. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.14
Berezovska L., Kyrychenko A. (2023) Tsyfrovyi marketynh yak instrument pidvyshchennia efektyvnosti komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva pid chas viiny. Ekonomika ta suspilstvo, no. 51. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-51-47
Kniazieva T., Kazanska, O I. (2024) Tsyfrovyy marketing yak instrumenty emotsiy̆noho marketynhu shchodo spryy̆niattia brendu v umovakh tsyfrovoho rynku. Biznes-navihator, no. 1(74) DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.74-4 (in Ukrainian)
Kotler F. (2020) Marketynh 4.0. Vid tradytsiy̆noho do tsyfrovoho. Kyiv : KM-Buks. (in Ukrainian)
Albérico R. & Casaca J. A. (2023) Relationship Marketing and Customer Retention – A Systematic Literature Review. Studies in Business and Economics, no. 18(3), pp. 44–66. https://doi.org/10.2478/sbe-2023-0044
Kobets D., Terentieva N., Shkvyria N., Lysytsia N., Siemak I. (2024) Digitalization and its Impact on the Development of Contemporary Marketing Strategies. Economic Affairs (New Delhi), no. 69(2), pp. 1021–1040. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.3.2024.26
Kulish T., Sokil Y., Legeza D., ... Budnikevich I., Diyora B. (2024) Digitalization of Consumers’ Behavior Model in the Dairy Market. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, no. 195, pp. 187–205. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-54012-7
Obikhod S., Legeza D., Nestor V., Harvat,O., Akhtoian A. (2023) Digitization of Business Processes and the Impact on the Interaction of Business Entities. Economic Affairs (New Delhi), no. 68(1), pp. 115–121. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.14