ВПЛИВ ФАКТОРІВ МІКРОСЕРЕДОВИЩА НА ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ПЛОДІВ ТА ЯГІД

  • П. Г., Бінчева Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного https://orcid.org/0000-0001-8579-6359
Ключові слова: комплекс маркетингу, мікросередовище, конкуренти, постачальники, споживачі, посередники, контактні аудиторії

Анотація

Світові тенденції розвитку садівництва свідчать про поступове збільшення виробництва плодово-ягідної продукції за рахунок не лише розширенню площ, а й зростанню урожайності плодів та ягід. Це стало можливим завдяки запровадження нових технологій виробництва, основою яких є інтенсивні типи плодових насаджень та використання високопродуктивних сортів. Враховуючи посилення конкуренції в умовах відкритості ринку, пов’язаної асоціацією Європейського Союзу та Україною, без додаткових заходів з боку держави має великий ризик втратити плодово-ягідну галузь і поставити її у повну залежність від імпорту. Метою дослідження є визначення основних аспектів формування комплексу маркетингу на ринку плодів та ягід взявши за приклад підприємства по вирощуванню плодово-ягідних культур з врахуванням факторів мікросередовища. Об’єктом дослідження виступає процес формування комплексу маркетингу на ринку плодів та ягід. Визначення зовнішнього ближнього середовища, а саме мікросередовища, насамперед, потрібно виявляти як виробниче підприємство, яке є економічною одиницею, покликане переробляти ресурси, що надходять йому за плату з навколишнього середовища, створювати нові продукти (послуги) і реалізовувати їх зацікавленим суб'єктам ринку.

Посилання

Андрушкевич З. Інтернет-маркетинг у соціальних мережах. Вісник Хмельницького національного університету. 2022. Вип. 2(1). С. 163-166.

Голодонюк О., Леонова Л. & Мільчева В. Викладання методики визначення цільового сегменту, як запорука успішного розвитку підприємницьої діяльності. Забезпечення якості вищої освіти: матер. ІІ Всеукр наук.-практ. конф.(28-30 квітня, Одеса). Одеса, 2020. С. 252-254.

Нікішина О.В. Методичні засади критеріальної оцінки та діагностики продовольчих ринків. Економіка харчової промисловості. 2019. № 2(6). С. 35–41.

Овсієнко Н. Роль сегментування ринку в системі маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова освіта в Україні. 2022. № 6. С. 303-306.

Легеза Д.Г. Стратегічний розвиток сільськогосподарських підприємств в умовах євроінтеграції. Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). 2018. № 3(38). С.122-128

Шквиря Н.О. Особливості інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств Запорізької області. Держава та регіони. 2007. № 6. С. 219-224.

Куліш Т.В. Роль маркетингових досліджень в прийнятті управлінських рішень. Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матер. регіонал. наук.-практ. конференції (м. Мелітополь, 12 грудня 2017 р.). Мелітополь, 2017. С. 60-62.

Andrushkevych Z. (2019). Internet-marketynh u sotsialnykh merezhakh. Visnyk Khmelnytskoho Natsionalnoho Universytetu, no. 2(1), pp. 163-166.

Holodoniuk O., Leonova L., & Milcheva V. (April 28-30, 2020). Vykladannia metodyky vyznachennia tsilovoho sehmentu, yak zaporuka uspishnoho rozvytku pidpryiemnytsoi diialnosti. Zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity, pp. 252-254.

Nikishyna O. V. (2020). Metodychni zasady kryterialnoi otsinky ta diahnostyky prodovolchykh rynkiv. Ekonomika kharchovoi prom-sti, no. 2 (6), pp. 35–41.

Ovsiienko N. (2022). Rol sehmentuvannia rynku v systemi marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. Marketynhova osvita v Ukraini, no. 6, pp. 303-306.

Leheza D. H. (2019). Stratehichnyi rozvytok silskohospodarskykh pidpryiemstv v umovakh yevrointehratsii. Collection of scientific papers of TDATU (economic sciences), no. 3(38), pp. 122-128.

Shkvyria N. O. (2007). Osoblyvosti innovatsiinoho rozvytku silskohospodarskykh pidpryiemstv Zaporizkoi . Derzhava ta rehiony, no. 6, pp. 219-224.

Kulish T. V. (December 12, 2022). Rol marketynhovykh doslidzhen v pryiniatti upravlinskykh rishen. Aktualni problemy rozvytku maloho ta serednoho pidpryiemnytstva: materialy rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Melitopol, pp. 60-62.

Опубліковано
2024-12-27