ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У статті проаналізовано особливості формування маркетингових стратегій підприємств ресторанного бізнесу. Визначено основні компоненти маркетингової стратегії підприємств ресторанного бізнесу. Розглянуто інструменти цифрового маркетингу підприємств ресторанного бізнесу. Систематизовано ефективні маркетингові стратегії, що застосовуються у ресторанному бізнесі для залучення та утримання клієнтів.
Посилання
Арестенко Т.В Планування рекламної кампанії сучасного підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). 2018. № 2(37). С. 63–69.
Гаврилюк С.П. Специфіка маркетингу в ресторанному бізнесі. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64 (дата звернення 28.11.2024).
Коваль Л.М., Заячковська Г.А. Маркетингові інновації закладів ресторанного бізнесу. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Вип. 3, ч. 2. С. 128–133.
Крамаренко К.М., Сіроус Б.В. Особливості маркетингу підприємств ресторанного господарства. Проблеми системного підходу в економіці 2018. № 5(67). С. 72—76.
Кукіна Н.В., Трусова Н.В., Шквиря Н.О. Інфлюенс-маркетинг на ринку харчових продуктів і напоїв України: тренди, виклики, можливості. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2024. № 3(52). С. 107-116.
Подольна В.В., Вартова М.В. Особливості просування закладу у сфері ресторанного бізнесу. Ефективна економіка. 2017. № 3. С. 10–17.
Разінькова М.Ю. Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі. Економiка та держава. 2020. № 2. С. 62–66.
Шквиря Н.О. Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послуг. Галицький економічний вісник. 2022. № 1. С. 171-176.
Шквиря Н.О. Розробка товарної стратегії підприємства. Економічна аналітика: сучасні реалії та прогностичні можливості: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 19 квіт. 2019р. Київ: КНЕУ, 2019. С. 67-71.
Шквиря Н.О. Сутність та особливості маркетингового планування конкурентоспроможності продукції. Збірник наукових праць ТДАТУ (економічні науки). 2016. № 3(32). С.164–170.
Шквиря Н.О., Арестенко Т.В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів готельних послуг. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2021. № 1(43). С. 169-175.
Шквиря Н.О., Сокіл Я.С. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. № 2(42). С. 214-219.
Янчук Т.В. Сучасний механізм управління маркетинговою діяльністю з використанням інформаційних технологій. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2019. № 2. С. 379–384.
Afuah A. Business models. A Strategic Management Approach, McGraw-Hill Irwin, 2014. 348p.
Healthy and environmentally sustainable food choices: Consumer responses to point-of-purchase actions / Hoek A.C. et al. Food Quality and Preference. 2017. Vol. 58. P. 94-106.
Arestenko T. V. (2018). Planuvannya reklamnoyi kampaniyi suchasnogo pidpriyemstva. Collection of scientific works of TDATU (economic sciences), no. 2(37), pp. 63-69. (in Ukrainian)
Havryliuk S. P. Spetsyfika marketynhu v restorannomu biznesi. Available at: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64 (in Ukrainian)
Koval L. M. and Zaiachkovska H. A. (2020) Marketynhovi innovatsii zakladiv restorannoho biznesu. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi, no. 2(3), pp. 128-133. (in Ukrainian)
Kramarenko K. M., Sirous B. V. (2018) Osoblyvosti marketynhu pidpryiemstv restorannoho hospodarstva. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi, no. 5(67), pp. 72–76. (in Ukrainian)
Kukina N. V., Trusova N. V., Shkvyria N. O. (2024). Infliuens-marketynh na rynku kharchovykh produktiv i napoiv Ukrainy: trendy, vyklyky, mozhlyvosti. Zbirnyk naukovykh prats TDATU imeni Dmytra Motornoho (ekonomichni nauky), no. 3(52), pp. 107-116. (in Ukrainian)
Podol'na V. V., Vartova M. V. (2017). Osoblyvosti prosuvannya zakladu u sferi restorannoho biznesu. Features of promotion of the establishment in the field of restaurant business. Efektyvna ekonomika, no. 3, pp. 10–17. (in Ukrainian)
Razin'kova M. Yu. (2020) Etapy provedennya marketynhovoho planuvannya v restorannomu biznesi. Stages of marketing planning in the restaurant business. Ekonomika ta derzhava, no. 2, pp. 62–66. (in Ukrainian)
Shkvyria N. O. (2022). Marketynhovi doslidzhennia povedinky spozhyvachiv restorannykh posluh. Halytskyi ekonomichnyi visnyk, no. 1, pp. 171-176. (in Ukrainian)
Shkvirya N. O. (April 19, 2019). Rozrobka tovarnoї strategії pіdpriemstva. Ekonomіchna analіtika: suchasnі realії ta prognostichnі mozhlivostі. Kyiv: KNEU. (in Ukrainian)
Shkvyrya N. O. (2016). Sutnist ta osoblivosti marketingovogo planuvannya konkurentospromozhnosti produkciyi. Collection of scientific works of TDATU (economic sciences), no. 3(32), pp. 164-170. (in Ukrainian)
Shkvirya N. O., Arestenko T. V. (2021). Marketingovі doslіdjennya povedіnki spojivachіv gotelnih poslug. Zbіrnik naukovih prac TDATU іmenі Dmitra Motornogo: ekonomіchnі nauki, no. 1(43), pp. 169-175. (in Ukrainian)
Shkvirya N. O., Sokil Y. S. (2020) Marketingovi doslidzhennya yak instrument viznachennya strategichnih napryamkiv rozvitku pidpriyemstva. Zbіrnik naukovih prac TDATU іmenі Dmitra Motornogo: ekonomіchnі nauki, no. 2(42), pp. 214-219. (in Ukrainian)
Yanchuk T. V. (2019). Suchasnyi mekhanizm upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu z vykorystanniam informatsiinykh tekhnolohii. Skhidna Yevropa: ekonomika, biznes ta upravlinnia, no. 2, pp. 379–384. (in Ukrainian)
Afuah A. (2014). Business models. A Strategic Management Approach, McGraw-Hill Irwin.
Hoek A. C. et al. (2017) Healthy and environmentally sustainable food choices: Consumer responses to point-of-purchase actions. Food Quality and Preference, no. 58, pp. 94-106.