ПРОСТОРОВІ ІНСТИТУЦІЙНІ ПАСТКИ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ ПОСЛУГАМИ У СФЕРІ ПОДОРОЖЕЙ
Ключові слова:
інституційна пастка, зовнішня торгівля, туризм, сфера подорожей, інтенсивність внутрішньогалузевої торгівлі, виявлені конкурентні переваги
Анотація
В статті емпіричним шляхом виявляються інституційні пастки України у зовнішній торгівлі послугами у сфері подорожей, які мають усталений характер і певною мірою формують просторову орієнтацію вітчизняного підприємництва у сфері міжнародного туризму. Методика дослідження ґрунтується на порівняльному аналізі інтенсивності внутрішньогалузевої торгівлі України з країнами СНД та іншими країнами світу у даній сфері та оцінці рівня виявлених конкурентних переваг.
Опубліковано
2021-08-31