ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ

  • О.П. Прісс Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
  • Т.В. Карман Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Ключові слова: ресторанний бізнес, служба доставки, конкурентоспроможність закладу ресторанного господарства, послуга, COVID-19, розвиток сфери послуг, розширення асортименту, підприємництво

Анотація

В статті досліджено сучасний стан розвитку та функціонування закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19, що дозволило визначити основні напрямки та перспективи розвитку сфери надання послуг харчування. Встановлено, що одним із основних напрямів стабілізації кризової ситуації пов’язаної з карантинними обмеженнями та адаптації підприємств ресторанного бізнесу до функціонування в нових умовах є організація і розвиток служб доставки напівфабрикатів та готових страв.

Опубліковано
2021-08-31