ІNCOMЕ- ТА ІNSIDE-ТУРОПЕРЕЙТИНГИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ РЕГІОНАЛЬНИМ РОЗВИТКОМ ТУРИЗМУ Й ГОСТИННОСТІ (НА ПРИКЛАДІ ЗАПОРІЗЬКОГО РЕГІОНУ)

  • А.В. Сидорук Запорізький національний університет
  • Є.Г. Бортников Запорізький національний університет
  • Р.І. Олексенко Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного
Ключові слова: туризм, гостинність, регіональний розвиток, туристичний продукт, туроперейтинг, incoming, insiding

Анотація

Розглянуто особливості регіонального розвитку туризму та гостинності, а також підприємств, які сприяють цьому процесу. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних науковців щодо проблем розвитку туристичної галузі й індустрії гостинності в аспекті регіонального підходу. Виокремлено основні напрями роботи туроператорів на вітчизняному ринку туристичних послуг, а саме: outgoing, incoming та insiding; наведено їх характеристику. З метою аналізу іnside- та incoming- туроперейтингів у регіональному розвитку туризму й гостинності (на прикладі Запорізького регіону) визначено напрями стратегії для insidе-туроператорів щодо утримання ринкових позицій та отримання максимально можливого прибутку в умовах конкуренції на туристичному ринку. Теоретичні узагальнення проілюстровано докладним аналізом дорожньої карти «Колоритне Приазов’я», основною метою якої є розвиток туризму й індустрії гостинності Запорізького регіону на наступні десять років. Доведено, що на регіональний розвиток туризму та гостинності чинять вплив багато факторів, таких як територія регіону, транспортна мережа, інфраструктура, туристичні ресурси, номенклатура туристичних послуг, сезонність їх надання та ін. Саме ці фактори сприяють формуванню іnsidе- та incomе-турів для залучення туристів до регіону та країни загалом, тим самим підвищують її економічний розвиток.

Опубліковано
2021-08-31