ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ У ФОРМУВАННІ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ РЕГІОНУ

  • В.М. Бондаренко Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
  • О.В. Бондаренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
Ключові слова: інвестиційний клімат, інвестиційна привабливість, інвестиційні проекти, регіон, інструменти і методи маркетингу, маркетинговий підхід, принципи, регіональний розвиток

Анотація

В статті висвітлюються питання інвестиційної привабливості регіону та чинників від яких вони залежать. Наведено фактори, які зумовлюють ступінь ризику капіталовкладень і можливість їх ефективного використання в регіоні. Показані інструменти і методи які, при умові використання маркетингового підходу, дозволять вивести реалізацію інвестиційного потенціалу регіонів на якісно новий рівень і збільшити обсяг інвестицій в регіональну економіку. В роботі запропоновано принципи, які лягли в основу концепції маркетингового підходу залучення інвестицій в регіон. Достатньо чітко відзначено особливості маркетингового підходу залучення інвестицій в регіональний розвиток. При поєднанні досягнень науки, освіти, виробництва та підприємницької ініціативи за активного державного сприяння та підтримки моделі інноваційного регіонального розвитку появиться можливість забезпечити конкурентоспроможність регіональної економіки та активізувати регіональний економічний розвиток.

Опубліковано
2021-08-31