ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ В УПРАВЛІННІ СТРАХОВИМ БІЗНЕСОМ

  • Н.М. Рубцова Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Ключові слова: діджиталізація, цифрові технології у страхуванні, страховий ринок, канали просування страхових продуктів, онлайн страхування, веб-сайт, телематика, таргетингова реклама

Анотація

У даній статті визначено розуміння сутності діджиталізації у страховій сфері. Зазначені переваги та недоліки впровадження діджиталізації у сфері страхування як для страховиків, так і для страхувальників. Встановлено основні діджитал-тренди, які призвели до змін бізнес-процесів страхового ринку. Проаналізовано елементи діджиталізації страхового ринку України, що пропонують страховики своїм потенційним клієнтам. На прикладі автотранспортного страхування розглянуто позитивні чинники розвитку даної сфери страхування, зумовлених діджиталізацією. Встановлено, що діджиталізація відіграє визначальну роль у діяльності страхових компаній України, сприяє їх росту на ринку страхових послуг.

Опубліковано
2021-08-31