ФАКТОРИ МАКРО СЕРЕДОВИЩА, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РЕКЛАМНУ ПОЛІТИКУ КОМПАНІЇ
Анотація
Демографічна та економічна кризи мають найбільший негативний вплив на поведінку споживачів в Україні, особливо на ринку плодово-ягідної продукції. Основними проблемами низької ефективності маркетингу вважаються нижча якість продукції, високі ціни та сезонність попиту. Метою дослідження є оцінка факторів виробництва на ринку плодів та ягід Запорізької області взявши за приклад підприємства по вирощуванню плодово- ягідних культур з врахуванням факторів макросередовища. Об’єктом дослідження виступає процес дослідження факторного аналізу плодово-ягідного ринку, що адаптована через включення факторів, що впливають на розвиток цифрових моделей бізнесу.
Посилання
Legeza D., Kulish T. Marketing approaches to solving current obstacles of grain export to EU countries. Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : зб. матер. Всеукр. наук.-практ. конф. (Львів, 22 березня 2024 р.). Львів, 2024. P. 324–327. URL: https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/ (дата звернення: 17.01.2025).
Sold production, exports and imports. Eurostat: Data browser. URL: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/DS-056120_custom_5402084/default/table?lang=en (дата звернення: 17.01.2025).
RPI: Ave price – Flour: self raising, per 1.5 Kg. Office for National Statistics. URL: https://www.ons.gov.uk/economy/inflationandpriceindices/timeseries/czoc/mm23 (дата звернення: 17.01.2025).
Легеза Д., Сокіл Я., Куліш Т. Поведінка споживачів на ринку борошна в країнах Європейського Союзу. Економіка, управління та адміністрування. 2023. Т. 3. № 105. С. 43–50.
Лавренюк Ю. Систематизація наукових досліджень у сфері адміністративно-правового забезпечення економічних інтересів України як спосіб виявлення його методологічно значимих ознак. The scientific heritage. 2020. Т. 45. № 4. С. 14–19. URL: https://www.scientific-heritage.com/wp-content/uploads/2020/09/VOL-4-No-45-45-2020.pdf (дата звернення: 07.11.2024).
Легеза Д., Сокіл Я., Куліш Т. Рівень конкуренції на ринку борошна в країнах європейського союзу. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2023. Т. 2, № 48. С. 113–119. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/17109/1/%20Zb.%20FEB_№%202%20(48),%202023_113-119.pdf (дата звернення: 07.11.2024).
Куліш Т. В. Маркетингове дослідження поведінки споживачів на ринку плодово-ягідної продукції. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету. Мелітополь. 2019. № 1(39). С. 72–73.
Legeza, D., Kulish, T. (March 22, 2024). Marketing approaches to solving current obstacles of grain export to EU countries. Trends in marketing development in conditions of uncertainty: Collection/ materials of the All-Ukrainian Scientific-Practical Conference. Lviv. P. 324–327. Available at: https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2024/03/Zbirnyk_Tendentsii_rozvytku_marketynhu_v_umovakh_nevyznachenosti.pdf (accessed January 17, 2025).
Sold production, exports and imports. Eurostat: Data browser. Available at: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/DS-056120_custom_5402084/default/table?lang=en (accessed January 17, 2025).
RPI: Ave price – Flour: self raising, per 1.5 Kg. Office for National Statistics. Available at: https://www.ons.gov.uk/economy/inflationandpriceindices/timeseries/czoc/mm23 (accessed January 17, 2025).
Legeza, D., Sokil, J., Kulish, T. (2023). Consumer behavior in the flour market in the countries of the European Union. Economics, Management and Administration, no. 3(105), pp. 43–50.
Lavrenyuk Y. (2020) Systematization of scientific research in the sphere of administrative and legal protection of economic interests of Ukraine as a way to identify methodologically significant signs. The scientific heritage. vol. 45, no. 4, pp. 14–19. Available at: https://www.scientific-heritage.com/wp-content/uploads/2020/09/VOL-4-No-45-45-2020.pdf (accessed November 7, 2024).
Legeza D., Sokil Y., Kulish T. (2023) The level of competition in the market of fruits in the countries of the European Union. Collection of scientific works of the Taurian State Agrotechnological University named after Dmitry Motorny (economic sciences). vol. 2, no. 48. pp. 113–119. Available at: http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/17109/1/%20Zb.%20FEB_№%202%20(48),%202023_113-119.pdf (accessed November 7, 2024).
Kulish, T. V. (2019). Marketynhove doslidzhennia povedinky spozhyvachiv na rynku plodovo-yahidnoi produktsii. Zbirnyk naukovykh prats Tavriiskoho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu, no. 1(39), pp. 72–73.